Choose your country!

EASWE® NL

Bij Easwe staan we achter de kwaliteit van onze producten en willen we ervoor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Om onze toewijding aan klanttevredenheid te tonen, bieden wij garantie op al onze producten.

Garantie Service
1. De garantieperiode voor elektrische rolstoelen & scootmobielen is als volgt. Als klanten binnen de garantieperiode kwaliteitsproblemen met het product ondervinden en wordt bevestigd dat dit geen menselijke schade betreft, zal Easwe gratis vervangende onderdelen en vervangingsvideo’s leveren.
2. Na de garantieperiode moeten klanten de kosten voor het aanschaffen van reserveonderdelen en verzendkosten zelf dragen. Gezien de universaliteit kunnen er upgrades of wijzigingen in leveranciers van reserveonderdelen plaatsvinden. Kleine verschillen in uiterlijk en labels worden als normaal beschouwd en beïnvloeden het reguliere gebruik niet.
3. Opmerking: Tweedehands en gewijzigde elektrische rolstoelen & scootmobielen, en die zonder aankoopfactuur of aankoopbewijs vallen niet onder de garantie.

Garantieperiode
1. Alle Easwe.nl elektrische rolstoelen & scootmobielen worden geleverd met een 5-jarige garantie op het frame tegen fabricagefouten. Andere componenten, zoals motoren en batterijen, vallen onder aparte garantieperiodes op basis van hun specifieke categorieën.
2. De garantie wordt automatisch geregistreerd wanneer de eerste koper het product bestelt en ontvangt via onze online winkel en geldt alleen voor de eerste koper.

AccessoiresOnderdeelGarantieVoorwaarden
Algemene OnderdelenFrame5 jaarNatuurlijke vervorming, open lassen, lossoldering en breukfenomenen, en kwaliteitsproblemen veroorzaakt door slechte fabricage kunnen worden vervangen. Zelf aanpassingen en botsingsschade worden niet gegarandeerd.
Voetsteun1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Banden1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Spatbord1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Zitting1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Armleuning1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Rugleuning1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Hoofdkussen1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Schokdemping1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Rem1 jaarEr is geen garantie voor botsingsschade aan onderdelen enz.
Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Elektronische OnderdelenMotor1 jaarReparatieonderdelen worden geleverd voor spoelfaseverlies, doorbranden, demagnetisatie van de magneetstaal, losraken, vervorming van de wielas en andere kwaliteitsproblemen. Menselijke schade, zelf aanpassingen en door botsing beschadigde onderdelen worden niet gegarandeerd.
Controller1 jaarKortsluiting, doorbranden en prestatie-uitval veroorzaakt door slechte fabricage kunnen worden vervangen. Waterindringing, kunstmatig doorgesneden kabels, natuurlijke slijtage van remmen en menselijke schade vallen niet onder de garantie.
Batterij1 jaarStoringen zoals slechte contacten, stroomuitval, het niet kunnen opslaan van energie of een capaciteit van minder dan 60% komen in aanmerking voor een nieuwe batterij binnen 1 jaar na aankoopdatum, en reparaties worden na 1 jaar aangeboden. (Opmerking: de garantieperiode van de batterij wordt niet opnieuw berekend; de vervangen batterij valt onder de resterende garantieperiode van de oorspronkelijke batterij.) Schade door waterindringing of menselijke acties valt niet onder garantie of vervangingsservice.
Lader1 jaarKortsluiting, doorbranden en prestatie-uitval veroorzaakt door slechte fabricage kunnen worden vervangen. Waterindringing, kunstmatig doorgesneden kabels, natuurlijke slijtage van remmen en menselijke schade vallen niet onder de garantie.
Voorlicht1 jaarKortsluiting, doorbranden en prestatie-uitval veroorzaakt door slechte fabricage kunnen worden vervangen. Waterindringing, kunstmatig doorgesneden kabels, natuurlijke slijtage van remmen en menselijke schade vallen niet onder de garantie.

De volgende situaties worden niet gedekt door de garantie:
1) Storingen veroorzaakt doordat de gebruiker de “Gebruikershandleiding,” uitpakvideo-instructies, onderhoud of aanpassingen niet volgt.
2) Storingen veroorzaakt door demontage, reparaties, wijzigingen door de gebruiker en het niet naleven van gebruiksregels.
3) Storingen als gevolg van onjuist gebruik, opslag of ongevallen door de gebruiker.
4) Kosten gemaakt door het bezoeken van andere reparatiewerkplaatsen zonder voorafgaande toestemming.
5) Schade aan de buitenverpakking of kleine krassen op accessoires door logistiek vervoer worden niet gedekt door de garantie.
6) Neem contact met ons op en verkrijg onze schriftelijke goedkeuring voordat u producten retourneert. Producten die zonder toestemming worden geretourneerd, komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
7) Een garantieclaim moet vergezeld gaan van een aankoopbewijs en foto’s of video’s van het beschadigde product. Als er geen beeldmateriaal wordt geleverd van het kwaliteitsprobleem, behoudt Easwe zich het recht voor om de garantie te weigeren.
8) Verbruiksartikelen vallen niet onder de garantie, inclusief oppervlakkige krassen op de lak van de rolstoel, enz.

Hoe een garantieclaim aan te vragen
1. Maak foto’s of een korte video van het probleem.
2. Stuur een korte omschrijving van het probleem, foto’s of video’s van het probleem, uw ordernummer en het aankoopplatform naar [email protected].
3. Een technicus van Easwe zal het probleem beoordelen en indien duidelijk een oplossing bieden.
4. Bij problemen die niet direct kunnen worden vastgesteld, sturen we een stappenplan voor probleemoplossing. U dient onze testprocedure te volgen en ons de bijbehorende video’s of foto’s te sturen. Na ontvangst van het testmateriaal bieden wij een oplossing aan.
5. Wij verifiëren uw bestelgegevens en verzendadres en sturen de juiste vervangende onderdelen. Daarnaast leveren wij instructievideo’s voor het vervangen van de onderdelen.

Gedekte producten
1. Easwe zal elk onderdeel dat als defect of beschadigd wordt beschouwd (inclusief schade tijdens verzending), vervangen, behalve bij gebruikersfouten.
2. Onderdelen van easwe.nl, inclusief frame, remmen, verlichting, motor, controller, LCD-display en hardware, zijn gegarandeerd vrij van fabricagefouten in materialen en/of vakmanschap voor een periode van 1 tot 5 jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum. Slijtage valt niet onder de garantie.
3. Lithium-ion batterijen van easwe.nl zijn gegarandeerd vrij van fabricagefouten in materialen en/of vakmanschap voor een periode van 1 jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum. De batterijgarantie dekt geen schade door stroompieken, het gebruik van een onjuiste lader, onjuist onderhoud of ander misbruik, normale slijtage of waterschade.

Claimproces
1. Garantieclaims
Alle garantieclaims moeten worden ingediend via easwe.nl en gestuurd worden naar [email protected]. Bewijs van aankoop en foto’s of video’s van het beschadigde product moeten worden meegestuurd met elke garantieaanvraag. Easwe.nl zal geen onderdelen vervangen zonder eerst beeldmateriaal van het beschadigde product te zien.
Voor het indienen van een garantieclaim raden wij aan eerst contact op te nemen met Easwe via [email protected], aangezien er mogelijk een eenvoudige oplossing is zonder dat een claim nodig is. Geldige garantieclaims binnen 5 jaar na aankoop worden via easwe.nl verwerkt.
2. Verzendclaims
In zeldzame gevallen kan het ontvangen product tijdens transport beschadigd raken. Neem in dat geval contact op met [email protected] en stuur ons foto- of videobewijs.

Voorzorgsmaatregelen
1. Easwe.nl zet zich in om technische ondersteuning te bieden aan onze klanten. Neem bij vragen contact op via [email protected].
2. Controleer bij ontvangst van het product de buitenverpakking op schade. Bij ernstige schade aan de doos kunt u de levering weigeren. Wij accepteren geen claims voor transportschade die meer dan 5 dagen na ontvangst worden ingediend.
3. Door een bestelling te plaatsen gaat u automatisch akkoord met bovenstaande voorwaarden. De garantie geldt alleen voor de oorspronkelijke eigenaar vanaf de aankoopdatum en is niet overdraagbaar.

Winkelwagen Sluiten